2013. október 27., vasárnap

Ki vagyok én? / ?né koygav iK

 
Naponta számtalanszor szembesülsz magaddal. A tükör, amiben reggel még csipásan belenézel a legkedvesebb ezek közül. Amikor mások által nyered vissza a tükörképed, na, ettől aztán tényleg ki lehetsz!

A tükörképedet már volt időd megszokni. Nem azt mondom, hogy ennyi év alatt jó barátod lett. A szimpla megszokás mögött azt a felismert tényt értem, hogy „na, ez az alak én vagyok”. Ebben még nincs benne az elfogadás. A szeretetet fel sem merem hozni. Maradjunk az egyszerű tényeknél. Vagy Te, és a képed magadról, amit a tükör mutat.

Aztán kilépsz az utcára és a vidámpark tükörtermébe csöppensz.

Mi történik a vidámparkban?
Kattints ide: http://www.bibo.hu/ki-vagyok-en-ne-koygav-ik

R.É.K.A.


Remek Élet
Egészséges élet- és gondolkodásmód, érzelmesen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése