2014. december 1., hétfő

Pasihiány


Hiába érzi egy nő jól magát nők között, azért valami hiányzik a 100%-os boldogságához... Na, vajon mi? Egy sármos, érdekes, izgalmas, jóképű, titokzatos, kissé ezoterikus és spirituális, lehengerlő mosolyú FÉRFI! Egy férfi, akinek én még nem láttam két egyforma arcát... Egy gondolkodó ember, aki bejárta már a mennyet és poklot a földi lét keretei között. Egy színész, akit szerepek nélkül is szívesen megismernénk. 

Ez most egy interaktív blogbejegyzés. 

Szívesen beszélgetnék Fenyő Ivánnal, mint ahogy már egyszer tettem is, egy nyári fesztiválon - amit itt meg is hallgathatsz - de most, úgy igazán beszélnék vele... Lenne miről! Hiszen ő is, mint mindannyian észlelünk a világból, a környezetünkből és magunkból. 

Kíváncsi vagyok Iván észleléseire.

A novemberi Remek Esten felmerült az igény, hogy szívesen vennétek férfiak társaságát is a Remek Esteken. Gondolkodtam a dolgon és bevallom, tetszik az ötlet! :) 

Arra jutottam, januárban meghívnám Fenyő Ivánt egy zöld teára, merthogy ezt szereti. Teáznál velünk?

Kérlek, küldd el a válaszod az est@remekest.hu email címre, vagy írj a facebook oldalamra, hogy teáznál-e Fenyő Ivánnal a következő Remek Esten? (Ha nem, kérlek, írd meg, hogy kire lennél inkább kíváncsi?)


Köszönöm a visszajelzésed! :)

R.É.K.A.
Remek Élet kutató, nőinspirátor, a Remek Estek megálmodója


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése