2013. szeptember 13., péntek

Vigyázz, most dühös vagyok! – Én szóltam!




Biztos vagyok benne, hogy sokat káromkodsz! Mikor belelépsz a kutyasz@rba, vagy amikor felkavarodik a gyomrod az utcai szagoktól és látványtól a sok szemét láttán (értsd: hulladék). 

A jobbnál jobb, hangzatosabbnál hangzatosabb idézeteket lájkolók és megosztók számából, pedig arra a következtetésre jutok, hogy a környezetemben lévő emberek, alighanem mindegyike jóérzésű, gondolkodó, jobbító és tenni akaró! 

A problémák megoldását, különböző bevált sikerterápiákat, az önfejlesztés mikéntjét és a hozzáállás, a pozitív szemlélet elméleteit zúdítja ránk az ön-, vagy jobb esetben, a mások által jelölt guruk tömkelege. Itt aztán nincs válság! Ellenkezőleg! A bőség zavarában, azt se tudod, melyik elvet kövesd. Így hát feliratkozol, és feltartott hüvelykujjaddal jelzed, hogy milyen tuti az oldalakon közzétett okosság! 

Ne gondold azt, hogy én nem így cselekszem – mikor Rád mutatok, az ökölben lévő 3 ujjam pont rám szegeződik vissza. (Ludas Matyi effektus)

Talán belénk kódolt genetikai tulajdonság, hogy törekszünk a változásra, a jóra és szépre. Na, ez az! Törekszünk! Azaz nem csinálunk semmit! Elolvassuk a kitűnően megfogalmazott mondatot, ha az valamelyik nagyra becsült fejes tollából vagy szájából kelt szárnyra, megosztjuk, lájkoljuk, esetleg a gyűjteményünkhöz tesszük (mint én is), és ezzel kipipálva a napi jó cselekedet. 

Dolgunk végeztével aztán megyünk tovább az utcán. Forgolódva keressük, mi ilyen rohadt büdös, de nem látunk semmit. Váll vonva továbblépünk, pont egy adag k@kiba bele: hoppá! „Aha, hát ezt éreztem az előbb! Hát itt vagy?”

Amíg nem dörgölöd bele az orrod, miért nem veszed észre? Amíg nem érzed a szúrást a szemedben, miért nem látod? Miért csak akkor kiáltasz egy cifrát, ha már megtörtént? 

Mit teszel? Törekszel! Rendületlenül törekszel! 

Legközelebb, talán már óvatosabban lépkedsz? Ja, egy darabig… aztán újra zsebre vágott kézzel, fütyürészve, magabiztosan haladsz… egyenesen a sz@rkupac felé.

Mi lenne, ha most is belelépnél… de most valami másba, az ürülék helyett?

Ez a vonat elment! Tálcán kínált lehetőség volt, hogy tegyél, hogy csatlakozz, hogy bulit csinálj belőle, hogy élvezd! Igen! Lehetne élvezetet találni még a szemétszedésben is! De nem TeSzedd!

Na, ezért szóltam az elején! Ezért vagyok dühös! Jobb a büdös. Az már bevált. Megszokott. Néha szagot kapsz… na és? Majd elmúlik.

Kíváncsi vagyok, miért? Mi van a háttérben? Derogál? Nem szereted a tiszta környezetet? Ezzel úgysem megyünk semmire? Elutazol? Ápolod a magánéletedet? Tanulsz? Dolgozol? 

Kíváncsi vagyok, hogyan gondolod, és miért nem TeSzedd?    

R.É.K.A.


Remek Élet
Egészséges élet- és gondolkodásmód, érzelmesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése