2014. november 5., szerda

Színházi betekintő




 
A Remek Élet, remek napokból és remek estekből áll! Ezeknek még a szervezése is remek! :) Tegnap – most már elárulom – a Thália Színházban (is) voltam. Megnéztem, hogy hol és hogy indul majd az estünk, és én már látom, hogy egy igazán Remek Estnek nézhetünk elébe!

A színházon kívül lesz még egy helyszínünk, amely tökéletesen hozzájárul ahhoz, hogy a legmegfelelőbb környezetet és élményt tudjam nyújtani Neked! 

Az már nem titok, hogy ez egy nőknek szóló női est, női témákkal. Hogy miért? Mert azt tapasztalom a női társadalomban, a családomban és magamon, hogy az életünk számos megmérettetéssel teli, amely év végére egyre fokozódik: jön a munkahelyi, nagy év végi számadás, a családi ebédek és vacsorák, ahol szintén a maximumot kell nyújtanunk. Ilyenkor gyakrabban merülhetnek fel az olyan kérdések, mint: elég jó munkaerő vagyok? Elég jó társ vagyok? Elég jó családanya vagyok? Elég jó gyereke vagyok a szüleimnek?

Ilyenkor nem árt, ha olyan társaságban vagyunk, ahol ezekre a kérdésekre megerősítést kapunk, ahol egymás között, szabadon és nyíltan beszélhetünk az érzéseinkről, vagy csak meghallgathatjuk, mások hogyan gondolkodnak és cselekednek.

A Remek Est Art debütálása november 23-án lesz! Gyere töltődni, fejlődni és szórakozni. Időzzünk el együtt egy kicsit azon a gondolaton, hogy a nő érték, aki a család, a férfi és a természet királynője. Lássuk meg együtt a csodáinkat, rakjuk rendbe a gondolatainkat, hogy jobban és jól tegyük a dolgunkat, és mindezt boldogabban. Sugározzuk azt, amik vagyunk: Remek Nők!

A teljes programmal és a jegyvásárlás infóival hamarosan jövök!
 
Hogy mutat a Thália bejárata? ;)

Remek Napot Neked!

R.É.K.A.
Remek Élet kutató, nőinspirátor, a Remek Estek megálmodója


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése