2010. október 12., kedd

2 in 1



Nincs időm! Talán a „jaj, ne is kérdezd” után ez a második leggyakrabban használt kifejezésünk. Ez azért is jó, mert szinte minden helyzetben, mindenkinek, minden kérdésre tökéletes válasz lehet. Egy olyan mondat, ami mögé nagyon szeretünk behúzódni. Milyen puha, meleg takaró is ez… olyan jólesik beleburkolózni, hiszen alatta ott a védelem, a bársonyos, jóleső érzés: a legmegfelelőbb kifogás. Huh, ezt a terhet is levehetem a vállamról! Többé nem nyaggatnak, végre megnyugodhatok és fellélegezhetek!

Igen ám, de a fűtött takaró alatt egyszer csak elkezdünk izzadni. És egy idő után, már hiába dobjuk is le magunkról a melegítőt, csak úgy csurog rólunk a víz. Vagy azt is be kell ismernünk, hogy a paplan alól kénytelenek vagyunk kibújni néha és begyújtani. Mert egy darabig befűthetjük saját magunk a helyiséget, na, de azért lássuk be, vannak korlátaink!

Időtlen országban élünk (és most folytathatnám milyen emberekkel... amit persze csak a rím kedvéért tettem volna!). És van még egy, amiből nincs. Igen, a pénz. Idő és pénz, ez a vesszőparipánk. De azért a mérleg másik serpenyőjébe is tett a Jóisten valamit, ami pedig nem más, mint a lelemény.

Csakhogy én se lógjak ki annyira mégse a sorból, kidolgoztam a saját takarékos menümet. Só, bors, víz meg egy kis ez meg az. A lényeg a leleményen van, a kombináción. És most kérlek, vesd le a takaród, mert ezek után nem lehet kifogásod Neked se!  

Már nem is tudom, mi fortyogott a fedő alatt, mikor nagyon nagy szükségem lett volna mind a két kezemre, így mit tehettem mást, befogtam a lábamat is a munkába. Ügyesen működött a dolog, kezemmel elintéztem, amit akartam és a tűz is égve maradt! Tudni kell ugyanis, hogy rettentő sokáig tart, amíg belenyugszik sorsába a gázrózsa, hogy parancsra  kell virítania!

De ahogy a „hátrányból lett előny” történetek szólnak, megszületett az új comb és popsi erősítő gyakorlat.  Csak tessék elképzelni – én a szemed, ahogy, most kikerekedett; Te meg a gyakorlatot a tűzhelynél – egyik térded felhúzod és nyomva tartod vele a megfelelő kapcsolót, míg a kezed és felső tested felszabadul, így a szerencsés helyzetben lévő hölgyek, közben a mosogatást is letudhatják!

De akkor máris javítom a címet 3 in 1-ra, mert az már tényleg a nagybetűs álomnő, aki egyszerre mosogat, főz és még tornázik is! No, akkor kérem szépen, mi az, hogy nincs idő és pénz?

Tessék csak a konyhába fáradni és főzni valami finomat! Kezdődik a konyhaaerobik!
 
 
Jó tanács: egyszerre csak egy gázrózsát gyújts meg…



Elnézést kérek az elektromos főzőlappal rendelkező hölgyektől… majd leleményeskedem arra is valamit...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése