2010. október 23., szombat

Hogyé' kilója?


Teszi fel a kérdést egy kendős asszony a piacon. A válasz egyszerű. Persze piaca válogatja, sokszor érdemes körülnézni, mielőtt nagy tételben vásárolnánk a befőzéshez. De a zöldségen kívül más piac is létezik, amelyet sokkal gyakrabban látogatunk, mint azt gondolnánk.

Én vegetáriánus vagyok, de mindennap járok a húspiacon. Elég, ha kiteszem a lábam a lakásból pár perc sem telik bele, máris ott vagyok, ahogy találkozom valakivel a lépcsőházban vagy az utcán. Még az sem kell, hogy az illető férfi legyen, mert valljuk be, mi nők is felmérjük egymást!

Az egész életünk egy nagy piacon zajlik. Ha már elkeltél, ha még nem, mindannyian portékák vagyunk a polcokon. A kérdés: mit gondolsz, mennyit érsz? A válasz jelentősen befolyásolja napjaidat, jelenedet és jövőd. A múltad nem számít! De az nagyon is igen, hogy most mit gondolsz magadról, mennyire tartod értékesnek magad.

Felkapott téma mostanában a NŐ. De valójában mindig is az volt, hiszen amióta jelen van, azóta foglalkoztatja az emberiséget. Sok háború tört ki egy-egy nő miatt akár a történelemben, akár csak a környezetünkben... és feltételezem, hogy ez így is marad.

Sokan vagyunk és végeredményben egyformák is: normál esetben ugyanolyan testrészekkel, szervekkel rendelkezünk. Akkor mi a különbség nő és nő között? Lényegében egyet találtam. De ez az egy mindent visz!

Én se tudtam mindig, hogy ez ennyire fontos, de aztán gondoltam egyet és megváltozott minden. Ami bent volt, az kint is látható lett. Mert az sem elég, hogy én tudom, másnak is tudomására kell hozni, hogy mennyit ér egy nő !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése