2010. október 22., péntek

Haj-jajj...


Érdekes felfedezést tettem újabb 2 in 1 kategóriában a minap. Említettem már, hogy nem vagyok egy unatkozó típus? Ha egy adott idő alatt két dolgot is elintézhetek, az maga a tökéletesség. Kevés annál felemelőbb érzés van számomra, mikor egy feladat elvégzésével rögtön kettőt kipipálhatok. Úgy látszik, ahogy más nőket az akciók hoznak lázba, engem a „két legyet egy csapásra” dolgok motiválnak!

Bevallom, mostanában sokat dolgoztatom szegény Szundit. Volt olyan, hogy vagy két órán keresztül tíz percenként munkába állt és fegyelmezetten ébresztett – mindhiába. Szerencsémre, azért az akkumulátor töltöttségére oda szoktam figyelni, így a hatalmas feladatban, amivel megbíztam, nem merült le teljesen!

Ilyen ébredésekkor a sok Szundi után jön Ügyi-Fogyi és persze Okoska: „Mert mondtam én neked éjfél körül, hogy most már ágyban a helyed! De nem, ilyenkor nem lát, nem hall Dömötör is beköszön, és persze már csak akkor kap észbe, mikor szinte újra pirkad odakinn.” Szegény Ügyi-Fogyi meg ügyeskedhet, hogy mindaz, amit elterveztem reggelre, meg is valósuljon még munkába indulás előtt.

Na, ilyenkor, aztán igazán élvezném a modern technika vívmányát a 2 in 1 kávét – feltéve, ha hódolnék ennek a szenvedélynek. A zöldteával sajnos még nem sikerült gyorsító és valamivel vegyítő eljárást kitalálnom, így kénytelen voltam máson törni a fejem. Ezt, Okoska szerencséjére nem kellett sokáig tennem, mert hamar jött a felismerés.

 A történethez persze az is hozzátartozik, hogy jelenlegi lakóhelyemet eredendően nem nekem szánták. Ezért kezdetben meg kellett birkóznom kisebbségi komplexusommal, mert a tükör épphogy a fejem búbját mutatta csak és a tusfürdő elérése sem volt egyszerű eset. A lakás tulajdonosa ugyanis kb. két fejjel magasabb, mint én, így a „szokványos”, két méteres fesztávhoz méretezték a fürdőszobai berendezéseket.

De hogy mennyire igaz, hogy minden rosszban van valami jó: Ügyi-Fogyinak köszönhetően a sietős reggeleken sem kell kihagynom a tornát. Minthogy pipiskedve látom csak magam rendesen a tükörben, ez adta az ötletet, hogy hajszárítás közben, ha már a karom erősödik, a lábam se lazsáljon. Miközben azon ügyeskedem, hogy rakoncátlan tincseim egyenesen száradjanak, lábujjhelyre állva, majd visszaereszkedve kitűnően erősíthetem a vádlim. De ha a gyakorlattal még se akarok cirkuszban fellépni, már az is elég, ha folyamatosan úgy teszek, mintha 15 centis tűsarkon álló fodrász lennék.


Ezek után már felüdülés, mikor végre lefuthatok az ötödikről, és megérkezem munkahelyemre, a hetedik emeletre… persze le és föl is a lépcsőt használva!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése